Amanda på malta.. :)

Pappas data! Hahaha hatar deandra tangentborden eller vare nu heter , dom e fett komplicerade taha. Men aja. Idag har jag haft tråkigt.. För det mesta, vi kom tebax till vårat hotell som vi bodde på första dagarna, typ solade och badade , sen käkade vi lunch med en svensk familj som också bor här, som vi typ lärde känna lite första dagen. Sen efter det så snorklade jag och pappa, det var ganska häftigt faktiskt.. Jag har läst ut Twiglight också :((( .  Fett sämst , nu har jag ingenting att sysselsätta mig med på nätterna, eftersom att jag omöjligt kan somna -.- Aja, nu ska vi iallafall ut och äta, sen får vi väl se om vi går på dendär MTV galan, vet inte om jag orkar .. jag e konstig jag vet. Aja ska gå nu, och jag saknar vissa av er så mycket så jag inte ens kan sova, ni vet nog vilka ni är , hehe.. Aja puss och kram på er / amanda


Kommentarer
Postat av: blabla

http://getalife.bloggproffs.se/ läs denna blogg hardcore feeling

2009-07-09 @ 16:48:18
Postat av: Anonym

http://getalife.bloggproffs.se/ läs denna blogg hardcore feeling

2009-07-09 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0