borta bäst men hemma bra? :)

Heeeeeeeeej !
Nu är jag hemma från Gothia ;) Har nog varit den bästa veckan i mitt liv. orkar verkligen inte skriva allt för jag skulle typ sitta här i ett år då :) Men bilder kommer ni få såklart. Idag sov jag till kl halv 2,  sen åkte jag direkt till onoff & köpte hörlurar och laddare. jag slarvade bort laddaren i göteborg, haha. Laget bodde iaf i en gympasal, på en skola. Vi hade typ matcher varje dag. :D vi kom hem från gothia med en 9onde plats! :D ganska bra , huh? Invigningsdagen var den bästa. Jag kan verkligen inte beskriva , det va underbart! Aja, jag orkar inte sitta här och skriva , men ni som inte har varit på Gothia har verkligen missat något i livet ;D Ska tanka över bilder och sånt senare idag. Så dom kommer.
Och som Amanda sa , att hon har tröttnat på att blogga. Det har jag nog också gjort faktist.. :o Vi får väl se hur det blir, bloggpaus kanske? Aja kraaaaaaaaaaaam.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0