fortfarande på malta

känns som om jag har varit här i evigheter , längtar fan hem nu. hahaha, det är hämskt att vara utan alla kompisar , saknar alla som faaaaan, aja igår kväll käkade vi på något grekiskt ställe , det var väl helt okej.. förutom att lasangen smakade blodpudding, hahaha. aja köpte typ ett halsband och örhängen innan middagen förresten , sen på vägen hem gick typ jag och evelina och snackade, och asså ni skulle ha sätt , det var fulla ungdomar typ öveallt , typ satt och strula på trottoar kanten och jag vet inte vad,  men nu ska jag åka runt hela ön , suck -.- . men det blir väl antagligen lite shopping, måste ner nu. pusspå er , / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0