Fredag & Lördag ..

Förlåt för jätte dålig uppdatering.. Har inte hunnit skriva, och jag har ju fan inte ens lagt upp bilderna från Malta, måste göra det någon dag också.. Men inte nu för har dom inte på datan. I går (fredag) så sommarjobbade jag iallafall sista dagen, och blev 1200 kronor rikare, najs. När jag kom hem så cyklade jag, Ritta och Sofie till steningebadet. Det var tråkigt haha , sen typ när vi kom hem därifrån så va jag och ritta hos mig en stund, och sen åkte vi ner och köpte pizza å åkte hem och käkade den och drack röd fanta, haha tjockispower :D. Sen va vi ute ett tag innan jag f& mika följde med henne en bit hemmåt. sen var jag med sofie & paula ett tag innan paula drog hem , för hon kunde inte sova me oss :((. sen va jag och sofie ute med maki , joe och kristoffer och tjillade, rökte lite vattenpipa och sen vad jag och sofie gjorde resten av kvällen och natten kan jag tyvärr inte skriva.. , men a imorse gick jag och mötte jessica typ , så gick vi och mötte ritta. sen går vi hem till mig och så har jag såklart inga nycklar. så gick för att kolla om kusinerna hade någon nyckel till oss haha, och så hade jag riktigt tur, för min mamma var där just då och hämtade någonting och sen skulle hon åka ngnstans så fick hennes nyckel ;D så vi gick till mig och bytte om och käkade lite och så och sen så drog vi till steningebadet, Alle, Micke, Markus, Linus, Linnea, Melina och Jonte var där ocskå, men vi va typ inte med dom. men aa vi var iaf där ett tag, jessica drog lite tidigare än mig och ritta för hon skulle käka. men sen när jag och ritta drog därifrån så gick vi till valsta centrum och köpte glass haha och sen följde hon mig en bit hem,  hahahhaha och juste vi såg en gubbe utan tröja som dansade på vägen, han hade typ musik på mobilen eller något, haha sajk :Ö. aaja, när jag kom hem så käkade jag iaf , sen fick jag stendamp som ritta skulle sagt HAHAHAH för att min mobil typ gick sönder, så har min gamla nu.. hur lyckad får man vara, lyckas ha sönder en mobil, två örhängen och tappa fotlänken på samma dag? -.- ajja , jessica kom till mig tillslut iallfall. då va vi en liten stund hos mig och sen gick vi ut och hade lite kuuuuuul , sen så gick vi och mötte linus, gick en bit med jessica hem och sen var jag med linus.. :)<3  det har väl typ varit min dag.. imorn fyller min kusin år så ska dit först, och sen till jen på kvällen som ska ha lite fest..

hahahah ojj dehär blev ett lååångt inlägg, hoppas att ni orkade läsa allt.. (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0