på malta

Hejsan läsare!
Resan hit gick bra, tog väl ungefär fyra timmar att flyga.. När vi kom fram så tog vi bagaget från nivet ett sånt där rullband och sedan åkte vi taxi till hotellet där vi är nu, och haha det är fett coola bilar :D. Man kör på fel sida här, alltså vänster trafik ist för höger.. Och så sitter ratten på fel sida. Hotellet vi bor på är jättefint, och så är det vaaarmt.. Hah, men aa. När vi kom fram så fick vi våra rum och så gick vi upp och typ lämnade grejerna och så, sen gick vi ner för att äta någonting.. Fick vänta i typ 100 år innan "maten" kom, och när den väl kom så blev jag så chockad så jag började gråta hahaha. Det var en skål med friterade räkor och bläckfisk ringar, och sen längst upp var det små stekta mini fiskar eller något, asså hela. Ögon och allt ;o , som om dom hade fångat upp dom med en hov och sedan lagt dem i stekpannan och sen direkt på tallriken liksom.. Det var typ sånna här små stimfiskar. Typ skrattade och grät när jag såg, låter helt sjukt men ni skulle sett;o tog kort så jag slänger upp en bild på en fisk.. Aja, jag ska försöka ta mycket bilder och blogga så mycket som möjligt. :) det är as mysig stämning här också, , det va någon som spelade piano och sjöng, haha. Och typ alla här ser ut som Kevin Borg hahaha :D. Men aa iallafall , juste kan ju passa på att skriva att jag tog med mig typ allt utom min datasladd , så kan inte använda min data -.- .. Så har pappas nu , aja har inte så mycket att skriva nu. Men ni får ha det så bra där hemma så ska jag försöka se till att komma hem som en pepparkaka ! :D  Puss & kram / amandaaaaa

OCH JUSTE , låtkoden jag la upp och skrev att det va världens bästa låt och lalala.. Det var fel låtkod , så det är inte rätt låt -.- , haha aja.. här kommer bilderna iaf ;)


mamma & lillasyster på alanda..


"skaldjur"


hehe, fisken .....


fisk med sås på ?  asså dom va mkt mindre i verkligheten.. :Ö


jag.. ? :)


hejhej amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0