I väntan på Carro

Hejsan sweeties!
Här sitter då jag och väntar på Carro, ääntligen ska man få träffa henne :D. Hon kommer väl vil tolv eller något, och så är hon här tills imorgon :). Jag har ingenaning om vad vi ska göra, vi har bestämt att vi ska grilla ikväll.. Sen blir det väl antagligen bad och sånt.. Fram tills nu har jag inte gort någonting. Vaknade typ åtta imorse ;o , men låg i sängen ganska länge, sen gick jag upp och fixade lite frukost och kollade på tv. Och ja nu sitter jag här och vetefan vad jag ska göra, haha.
Och haha,  min syrra frågade om kameran för en stund sen. Jag ba vad ska du med den till? Hon ba ta kort. Jagba på? Hon ba jag och Elin ska ta kort på varandra , asså Elin är hennes kompis.. Jag ba haha okej.. Dom har typ trosor på sig bara men jaja :Ö Småbarn.. Nu typ hör jag bara deras skratt varannan sekund. Vilket liv dom har asså.. Jaja, nu ska jag fortsätta ha tråkigt. Kramisar från amanda <3


Jag bjuder på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0