lördag kväll/natt / på malta

hejsan alla coola , kom precis hem..
vi åt på världens mysigaste ställe, det var typ en kille som spelade gitarr och sjöng medans man åt, haha asså det va så mysig stämning där så man bara ville börja gråta :Ö. Men aja iaf, man fick äta hur mycket man ville , jag åt typ ingenting alls , blev illamående på en gång nästan.. fyfan det var mat överallt , usch.. men aja, hahahahaha och william va så gullig , han e liksom 6 år , och så hade min lillasyster somnat i mammas knä , sen williams mamma ba; men william kan du inte väcka wilma då, pussa henne på kinden lite? ;) .  han ba gömde ansiktet i händerna, sen sa han; nej jag väntar tills jag hittar den rätta. hahaha så jävla söt. jag är hur trött som helst så kmr typ inte ihåg någonting just nu... ska nog gå och lägga mig nu , annars kommer jag aldrig orka upp imorgon. kiss & hugs / amanda

Kommentarer
Postat av: bh

frågestund på bloggen fråga exakt vad du vill ; bajshoror.blogg.se

2009-07-13 @ 00:44:51
URL: http://bajshoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0