måndag

hejsan bloggen , förlåt för att jag nte har skrivit på hela dagen, har inte haft tid ..  sommarjobbade från klockan elva till fyra, efter det var jag hemma en stund och duschade och sånt och sen gick jag till mina kusiner och käkade där, och sen var jag med natalie, linnea, melina michelle, alle och wille. vi va typ bara ute .. nico , mika och allan och domdär cpungarna typ följde efter oss, dom har inget liv, hatar dom töntarna, eller inte mika men alla dom andra :D. haha .. aja men nu fram tills på torsdag kommer jag att sommarjobba från sju på morgonen till fyra på eftermiddagen. kommer alltså inte svara på sms och sånt dom timmarna.. men jag ska försöka skriva så mkt jag kan iallafall .puss och kram / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0