ojjsan !

Bloggade visst inte någonting alls igår :$
fööörlåååt för det! Men aa på dagen igår så var jag ju med Carro, det var så himla varmt så vi orkade typ inte göra någonting haha, vi gick ner till centrum och köpte godis och läsk sen tillbaka till mig och glodde på tv , och det gjorde vi typ ända tills hon skulle åka, då följde jag henne till stationen och sen när jag kom hem så skjutsade mamma mig till steningebadet för jag höll på att dööö för det var så varmt. Var typ där med Alexandra, Freddie, Frida, Johan, Marcus, Marcus och .. Kommer inte ihåg vad den sista killen hette :$ ursäkta mitt minne.. Och sen va jag typ lite med Sofie, Corne,  Paula och Yvonne. Aa det var väl typ min gårdag.. Idag har jag inte gjort någonting hittills, ska skynda mig att packa lite saker nu sen ska jag dra till Jeffe, tror vi åker till särstabadet och badaaar :D, haha aja måste skynda mig nu. Pusspuss / amanda


Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

med sån där kamra borde du ta såhära foton ute o så haha, men såna är bra :D:D

2009-07-03 @ 13:31:25
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0