onsdag

hejsan bloggen, ska skynda mig och skriva nu så att jag kan gå och lägga mig sen, ska ju upp klockan sex imorgon bitti. men aa, har typ varit i gamla stan hela dagen fram till klockan fyra. när jag kom hem så duschade jag och sen gick jag till jessica, sen gick vi och mötte micke och manne , och vi hittade en katt på vägen som vi döpte till mjölksyra hahaha är vi sköna eller? haha aaajja, vi gick iaf hem till micke och jag vetefan vad vi gjorde. kul var det väl iallafall. vi gick hem vid typ kvart över tio eller ngt sånt för jessicas mami lackade lite tror jag hehe :) menmen , nu måste jag sova.. puss&kram skumbanan :D / amanda

Kommentarer
Postat av: hanna

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN , :)fråga fråga fråga

2009-07-18 @ 01:00:07
URL: http://guusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0