På malta :)

hejsan bloggen! :)
Idag har jag bränt min på nästippen :(( hahaha nejmen vi käkde frukost och sen gick vi ut till poolen och låg där ganska länge, sen gick jag & papi och snorklade , feeett coola fiskar asså , typ akvariefiskar? ;o haha :) sen gick vi tillbaka och badade i poolen en stund innan vi käkade lunch, seeeeen så åkte jag och evelina banan efter båt , hahah de va skit läskigt :Ö. vi ramlade av två gånger , och jag satt längst bak ;oo. Asså vi åkte typ me massa andra också. Efter det så gick vi tillbaka till hotellet och badade och jaaaa nu sitter jag här.. Ska typ träffa någon mamma känner som bor här snart .. haha, boring.. Men aa, har inte så mycket att skriva, men antar att jag skriver imorn :) puss & kram på er / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0