Pa Malta / simmade med delfiner!

Okej , tar en sak i taget nu. Ni blir sakert nyfikna pa rubriken, men det kommer. Ska beratta om hela dagen som vanligt.. Det dar med delfinerna kommer :). Det borjade med frukost, inte den basta men den var val helt okej hehe , sen sa var vi pa rummet ett tag innan vi gick ut i varmen och letade reda pa en busshalsplats och akte till dendar parken jag skrev om igar. Forst sa badade vi och sadant, sen sa kollade vi pa en papegoj show typ, haha diggar faglarna assa ;d. Aja, sen sa typ gick vi runt lite och kakade och sa, sen kollade vi lite pa en sjo-lejon show typ , och vi satt lagnst ner sa dom fragade om jag ville mata den, forst sa jag nej. Men sen gjorde jag det anda hahha , dom fragade ingen annan. Det va skitackligt , fick halla i en fiskfena och slappa den ovanfor munnen pa sjolejonet, eller assa det var ju inte ackligt att mata den , det ackliga var att halla i fisken hahaha. Nar vi hade kollat lite pa showen sa var det dags att samlas for att jag, pappa & Wilma skulle simma med en delfin. Det var nog det haftigaste jag har gjort pa lange, har bilder ocksa, men ni far nog alla bilder nar jag kommer hem eftersom att jag inte bloggar fran varan dator. Vi simmade med den , de va skithaftigt, och fick gora sa att den gjorde konster och sant och sa tog vi bilder med dom. Hihi. Det va en livsupplevelse! Sen kollade vi lite pa slutet av en dykshow och sen akte vi hem. Vi kakade middag och sen gick vi till hotellet och satt pa taket och jag laste och wilma och mamma badade och pappa vetja inte va han gjorde haha, sen nu kom jag nyss in efter att ha varit ute och kopt glass och sa och nu ska jag nog upp pa taket och bada lite innan jag gar och lagger mig tror jag, hoppas att ni har det bra dar hemma, jag saknar er jattemycket!!
Har e det 40 grader varmt pa dagarna och ungefar... 30-35 pa kvallen kanske? Aja hinner inte skriva mera nu, puss pa er. Jag langtar efter er som faaaan !!!!!!!!!!!   haha puss pa er :)  / en superglad amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0