Pa Malta. :)

Hejsan alla soeta lasare! Internet pa hotellet funkar inte sa kan inte blogga fran varan dator. Sa sitter pa ett internet cafee och skriver nu.. Har bara drygt en kvart pa mig nu sa ska skynda mig att skriva. Dagen borjade med att vi gick upp och at fruokost. Efter det gick vi upp pa rummet och bytte om till badkladet och gick ner till poolen, haha det fanns poolbar i poolen med som pallar i vattnet! As cooolt :D. Efter att ha badat dar i ungefar 2 timmar eller nagot + att ha kollat dom andra poolerna sa gick vi upp och packade ihop eftersom att vi skulle vidare, sa varan taxi kom och hamtade oss och sa akte vi och checkade in pa ett annat hotell och sen gick vi ut och kakade lunch. Nar vi kom tillbaka sa slappade vi lite och sen gick vi upp pa taket och badade, hahah det l[ter sjukt men de va en pool och solstolar och sant dar uppe, hehe.. Badade ganska lange dar, sen narmare kvallen gick vi tillbaka till rummet och duschade och sant och sen gick vi ut och at middag.. Det ar riktigt fint har, typ allt ar gjort i sten haha :). Imorgon sa ska vi aka till nagon slags park tror jag. Typ vatten land + tivoli eller nat.. Och typ djur och sa.. Men nu ar det bara 8 minuter kvar sa ska spara det har nu sa jag ar saker pa att det laddas upp , bilder kommer nar jag har tillgang till internet till varan dator. Puss pa er, jag saknar eeer ! / eran amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0