STALLET

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, har inte kunnat.. Imorse när jag hade vaknat så typ fixade jag mig och så följde jag med Jossan till stallet, vi hade feeett kul hahaha :Ö. Det var omöjligt att få in Touch vi försökte i säkert en timme, men ingenting funkade, meen aa vi lyckades få in Moses, så vi fixade honom och sen gick vi ut på ridbanan och hoppade lite, asså sprang brevid. Sen så gick vi ut i skogen, så typ red Jossan lite, men vi hade tagit bort tyglarna så jag ledde henne, och så fick hon hoppa lite barbacka och så. När vi kom ´tillbaka så typ spolade vi honom och sen blev det lite vattenkrig mellan mig och jossan , det var inte meningen att det skulle bli så , men hon kastade en hel hink med vatten på mig , såå jaa ......... Hahaha men jag orkar inte skriva, vi hade iaf skit kul, saknar ridningen ;/ aja nu ska jag göra någonting annat  pussspussspusssss / amanda


Moses - Touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0