tisdag

fuck vad jag är dålig på att skriva.. men asså är knapt hemma någonting, så jag tror inte det kommer bli så många inlägg om dagen fram tills typ torsdag.. men aja, idag har jag iaf sommarjobbat. först åkte vi te eurostop och typ städade där, i ungefär en timme kanske , sen åkte vi in till gamla stan och fixade någonting på gården runt tyska kyrkan eller vafan den nu heter. och det var turister som fan där. 3000 pers , minst! och jag lovar jag driver inte. var där i typ fem timmar nästan , sen när vi kom tillbaka så målade jag en skottkärra haha och sen slutade jag klockan fyra. när jag kom hem så duschade jag och sånt och sen gick jag och mötte jessica :). hahaha det hände en sak som jag tror att hon inte vill att jag ska skriva :Ö så jag ska vara snäll och inte göra det (A). haha men a, när jessica hade käkat och vi hade gått ut igen så hittade vi en cykel , typ punka på båda hjulen hahaha men det funkade fan :D. vi cyklade ner till willys och pantade fem små burkar som vi fick av en pizzeria , fick 2 kronor och 50 öre, HAHA. sen så kom anton , dåååå gick vi till vikinga och tog bilder , seeeeen efter ett tag (läs länge) så kom micke och gustav, och så va vi med dom lite , sen så va jag med adahm och robin en stund och dom andra drog åt andra hållet.. så ja, det har väl typ varit min dag. imorn efter sommarjobbet tror jag att jag ska vara med jessica, gustav och micke. men e inte säker, vi får väl se hure blir.. aja nu ska jag sova så jag orkar upp imorn. puss på er sötisar :) / amanda

Kommentarer
Postat av: du får fan kolla din mail lite oftare

du får fan kolla din mail lite oftare

2009-07-15 @ 17:46:56
Postat av: amanda

hahaha, sorry :Ö

2009-07-15 @ 23:18:30
URL: http://happysouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0